Ylen suuren vaalikeskustelun uuvuttamana olen tekemässä lähtöä yöpuulle. Sitä ennen haluan kuitenkin tiivistää omat tuntemukseni tästä päivänpolttamasta presidenttikysymyksestä:
- kuinka ihailenkaan ehdokasta, joka ei puhu toisten päälle, vaan haluaa kuunnella, mitä kullakin on sanottavana
- kuinka ihailenkaan ehdokasta, joka sujuvasanaisesti sanoo oman mielipiteensä lyhyesti ja napakasti
- kuinka ihailenkaan ehdokasta, joka ei provosoidu toisen puheesta
- kuinka ihailenkaan ehdokasta, jonka ei tarvitse kommentoida joka ikistä asiaa höyryjunan tavoin
- kuinka ihailenkaan ehdokasta, joka käyttää asiallista kieltä eikä lyö sanan säilällä kanssakilpailijaa
Olen äänestänyt oikeaa henkilöä!
Hyvää yötä!


Jo edesmennyt norjalainen metsäkissani EPr Siriuksen Osiris, joka eli lähes 20 vuotta.


Kommentit